Blutsaft

Åh vad skönt det ska bli med fredag i morgon. Ska bjuda Bert o Bettan på middag i morgon. Dricka lite vin o bara ha det trevligt. Skönt att bara ta det halv lungt på en fredag när man är helt slut efter en veckas jobb.

I veckan har vi iallafall
*Umgåtts med Maja o alex
*Jag o Maja testade chai latte på barista för första gången.  Vilket vi nog är sist med men om vi säger såhär , jag föredrar vanligt hedeligt kaffe. Jag kände mig nästan spyfärdig när ja kom till halva glaset så både ja o maja fick lämna , nä usch!
*Jag har klippt mig. Klippte av 1dm på längden , klippte upp det och klippte rak lugg. Vart rätt så nöjd faktiskt.
*Jobbat båda två som nå dårar
* Elton har drabbats av våtexem , igen. Ja vad ska man säga . Han verkar ha kommit in i någon sjukperiod som inte varit sjuk en endaste gång på över 1år . Men istället kom först våtexem sen blödningar o inflammation på tonsillerna och nu sist men inte minst har han enen gång drabbats av våtexem , fast nu på tassen , sist var det halsen.
*Slavat i tvättstugan
*Varit o testat  blodtrycket o sockervärdet. Har hänt nu så många gånger att jag känt mig helt svimmfärdig på jobbet och ibland har det bara svartnat för ögonen . Men allt var som det skulle. Istället ska ja börja med blutsaft och se om det funkar . Hoppas , för det är verkligen obehagligt att känna sådär.

Ja det var vell det mesta . Har varit en rätt så lugn vecka . Skönt det med för en gångs skull.
Nu ska jag smörja o göra rent eltons exem o sår. Hare så bra!

Niklas<3


Kommentarer
Postat av: bettan

tack för inbjudan till midaggen vi kommer som ett skott

2009-02-05 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback