Dagarna bara springer förbi

Vad dagarna går fort . Ibland känns det som om dom bara springer förbi en och man hinner lixom inte med sig.
Vissa dagar får jag sån panik över att tiden går så himla fort. Tänk , snart sitter vi allihopa på hemmet halvdöda. Visst , jag är ju bara 19 år nu men jag kan lika gärna dö i morgon , nästa vecka , nästa månad eller om flera år. Man vet lixom aldrig vad som kommer hända en. Jag tycker inte om att inte ha kontroll på saker o ting. Det kanske beror på att jag är ganska kontrollerande och vill gärna ha koll på läget . Jag vet helt enkelt inte vart jag ville komma med det där . Men jag har iallafall inte hunnit med mig att skriva något inlägg. Eller egentligen har jag helt enkelt inte haft lust.
Har kännt mig så himla slut och trött i kroppen hela veckan.  Och nu har jag fått sån konstig känsla i ena örat. Kanske öroninflammation på G. Känns ju inte allt för kul , kanske någon förkylning som snart bryter ut och gör mig mer död än levande.

Var hos Jenny förut på burkparty. Riktigt trevligt , men jag har aldrig varit intresserad av sånna  grejer , lite väl dyrt kanske. Sparar pengarna tills nästa ljusparty i stället. Mycket roligare saker.
Fikade gofika som Jenny bakat och gosade med lillfisen. Huga , han är så jädra söt. Så fin liten pojk.

Dags att bädda till sängen och gosa ner sig under täcket med världens bästa älskling.
Häromdagen sa han att han aldrig skulle klara sig utan mig .
Niklas- Vad skulle jag göra utan dig ?. Jag skulle inte klara mig.

Hehe han är bara för söt. Någon som älskar mig kanske ;) Min fina älskling .
På lördag firar vi 5 år tillsammans. Ska äta middag med Linda och Joel på kvällen. Får se vad vi hittar på för middag till grabbarna. Medans dom åker skoter funderar vi ut något riktigt bra , eller hur gumman ?

Oj , 'är klockan redan över tio. Jag borde sova nu annars blir jag super trött på morgonen om jag somnar senare.
Vi hörs i morgon!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe japp :)

2009-02-19 @ 10:10:20
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback