Det måste ske en förändring , snarast

JA , jag pratar alltså om min garderob. Man hittar tammefan inget iden . Allt är huller om buller och kläderna bara väller ut så fort man öppnar dörrarna.Så det måste jag ta tag i så fort som möjligt. 

 Var tänkt att jag skulle ha ljusparty i veckan men jag har fan inte tid. Är ganska mycket  som måste göras här hemma , Nämligen städa riktigt , panta bort allt från ballkongen , tvätta , rensa garderoben , rensa skåpet i köket så vi får någon ordning på alla viktiga papper , fixa lite saker innan berts 50 års dag mm . Kanske inte låter som superviktiga saker men vissa saker måste göras . Annars skjuter vi bara upp allt ännu längre. Nä , det här med att ta tag i saker och ting har nog aldrig riktigt varit min grej.

Nu börjar mitt huvud kännas tungt igen. Kan inte sitta längre stunder vid datorn för jag blir helt slut.
Vi hörs i morgon efter jobbet!
Godnatt!


Niklas O Linda <3


Haha , jag och Linda för flera år sen. Vad kan vi ha gått i ? , 7an kanske.
Det var iallafall då


Och det här är nu. Hon är och kommer alltid vara min bästa
vän. Hon har alltid funnits där , i vått och tort. Tack för allt
Gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback