Dumma brevbärare

Ännu en gång har brevbäraren glömt ögonen hemma. Igår när vi kom hem skulle jag plocka ut posten , fick knappt ut den ur lådan så jag fick ett bryt. Det här är nämligen inte första gången han (ja jag vet att det är en han) gör fel. Han hade verkligen stått där och ansträngt sig för att få in ett stort paket , en tjock tidning och ett brev till S.Törnberg. Vad jag vet står det E.Bergström och N.Törnberg på våran. Inte fan står det ett s. Gud , dumma människa. Lär dig läsa för fan. Det är ganska irriterande att behöva stå där och sortera ut hennes post som han lagt fel , det är fan inte vårat jobb iallafall.

Och i morse var det nån dum människa som ringde mig kl halv 6. Ursäkta men vissa sover faktiskt den tiden på morgon. När han hade ringt första gången och jag hade slängt på luren hann ja bara somna om och så ringde han igen. Jag fick ett bryt och skrek i telefonen , vafan äre , jag ligger förfan o sover om du har svårt att fatta .Och man hörde att det inte var någon seriös människa. Det var alltså någon som jävlades . Less som fan. Tack snälla du för att du gjorde mig på dåligt humör för resten av dagen. Ringer människan i morgon igen ska jag personligen leta upp han.

Nä , jag har varit på dåligt humör hela dagen tack vare det där . Men niklas gjorde mig på bättre humör när han sa att vi kunde åka in till birsta en sväng. Tror faktiskt att detta var en undanflykt för att slippa dammsuga. Han har nämligen lovat mig det nu i 2 dagar , hehe lillgubben. Fick i allfall med mig 2 par tygskor hem , ett par svarta och ett par vita + en grå vit randig tröja och en söt sminkväska. Visar kort på det i morgon för nu ska jag slänga mig i sängen och vila skallen. Vettefan vad det är för fel på mig alltså , antingen är det magen , huvudet eller både och. Jag vet att jag säger att jag ska gå till vårdcentralen men det blir lixom aldrig av. Samtidigt skulle jag behöva göra synundersökning och förmodligen lär jag ju behöva ha glasögon. Nä , jag orkar inte tänka på en massa måsten som man ska göra. Samtidigt kanske jag är lite rädd för att få veta vissa saker ?


Kommentarer
Postat av: Mikael

Emelie,du ska inte svära så mycket. Tänkt på han där uppe, som ser dej jämt:)

2009-02-25 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback