Mitt hjärta

Efterlängtade fredag. Jag älskar fredagar , det är så mysigt att komma hem , göra lite mat och bara rå om varandra.
Inte för att vi tänkte göra nån fredags middag direkt. Utan vi tänkte bara göra nån fryst pizza i ugnen som vi köpte igår när vi var och handlade. Orkar helt enkelt inte stå i köket när man kommer från ett annat kök. Sen känns det som jag är helt uttömd på energi. Mamma hade iallafall ringt på vårdcentralen idag och förmodligen är det nog nån urinvägsinfektion som lurar i min kropp för hela veckan har jag haft så ont i magen , varit illamående och haft ont i benen.
Så hennes råd var att jag skulle ta det lugnt hela helgen. Hm , tänker nog inte ligga inne och sova hela helgen direkt men får se om det blir parken i morgon eller inte, känner mig inte så jätte sugen heller för den delen. Skoter åkning blir det iallafall med Linda och Joel i morgon. Man får hoppas på att det är lika fint väder i morgon som det var idag.

Vi kanske hörs senare , har annat för mig nu :)
Niklas , Linda <3



Titta sötnosen , min bästa vän , mitt hjärta mitt allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback