Ny bloggdesign

Möttes av en superfin blogg när jag kikade in förut. Och ett gulligt inlägg på det ;) Hon är bara för söt min älskling. Och duktig är hon med , eller hur ? . Är super nöjd , tack älskling!

Här hemma storstädas det . Vi har nyss röjt igenom kylskåpet , gått ut med 4 kassar sopor och nu ska vi på återvinningen med allt annat. Guud , fick jag bestämma så skulle jag skita i det faktiskt. Bara jobbigt ju. Men här är vi ju tvingade att sortera allt. Mat i en påse , och papper och sånt i en annan + att förpackningar och sånt måste på ett annat ställe. Usch...
Efter det ska vi slänga i oss lite onyttig mat.  vem fan orkar vara nyttig hela tiden ? . Man lever ju en gång och den gången är ju nu. Varför ska man då tänka på precis allt man stoppar i sig?. Nä jag blir nog aldrig en speciellt nyttig person.

Vi sätter punkt här.

Niklas <3

P.s Kika in på www.lindaaolsson.blogg.se , världens goaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback