Ny pärla

Ojoj vad dålig jag har varit på att uppdatera i veckan. Har inte haft så mkt tid och inte ork heller för den delen.
Har hunnit med lite saker i veckan iallafall , bla har vi varit in till birsta , som att detta var något nytt. Köpte inte ett jota till mig själv utan handlade bara till min kära sambo.Alex har fyllt hela 20år , så där har vi varit och käkat smörgås tårta.Sen fick en ny pärla flytta in i garaget , nämligen REV 600 04a , alltså en skoter för er som inte är så insatta :) . Den är så jäkla snygg , man kan inte slita ögonen från den. Så nu har  vi två. Till vintern ska jag ta skoterkortet som jag surrat om ett bra tag nu men inte sett någon ide i det men nu när vi har två är de det första jag ska prioritera nästa vinter.
Så ja , ni kan ju gissa vem som sitter här själv just nu medans baby är ute o leker , nämligen jag. Alldeles för kallt anser jag . Mitt eget val helt enkelt.

Nä , dammsugarn väntar så fint på mig ute i hallen , dags att ta tag i saker o ting här hemma. Har ju inte haft något tid till städning i veckan direkt . Ska ringa världens bästa vän nu , surra lite dynga och höra när dom kommer hit .
Niklas o Joel ska göra något med den andra skotern så joel kan låna den på lördag.
Några bilder på ny pärlan kommer upp senare när niklas knäppt på den.

Vi hörs senare :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback