Otur med allt

Jag blir så trött. Känns som att jag och niklas har otur med allt just nu.
I morse när jag skulle koka ägg slutatde ena plattan att funka och igår när vi skulle använda ugnen hände det knappt något iden. Så det är vell bara att punga ut ännu mer pengar. Skoj.
Nä fy , ibland blir man bara så less så man bara vill skita i allt och åka nånstans.
Jag och Niklas pratade om det häromdagen. Skulle vi vinna pengar åker vi ut och reser ett bra tag , om vi nu skulle vinna mycket pengar vill säga , vilket aldrig lär hända men ändå . Det hade varit förjävla skönt.

Om en stund kommer Linda . Vi ska in på möbelikea en stund . Några små grejer jag ska ha och hon skulle ha ett databord. Jag vet hur det är att gå med fröken olsson på ikea. Hon kan vara förjävla seg ibland. Hehe , hon är bara för söt mitt hjärta.

Och förresten , Elton var så jäkla lydig igår. Ett ord och han gjorde det. Han kanske börjar komma ur trottsen nu.
Och då brukar dom bli lugnare och lydigare. Däremot börjar keaton trottsa Linda , så roligt att se linda när hon kommenderar, lillgumman.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har skickat ett tips på hus till Er. Då kan jag köpa eran lägenhet:)))

2009-02-24 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback