uuh

ännu en dag överstökad. Har kännt mig konstig i kroppen  idag igen , yr lixom. Men dumma jag får ju skylla mig själv när jag inte handlat någon blutsaft.Men dagen rullade på som vanligt ändå och den gick faktiskt riktigt snabbt.
När vi väl kom hem orkade vi inte sätta igång och laga mat så vi ringde våra kära vänner på riksgatan. Nämligen cosmos. För mig blev det kyckling sallad med curry dressing och för älsklingen blev det kebabrulle :) riktigt smaskens . Så nu är vi proppmätta.
Niklas gick bort till garaget direkt efter maten och jag satte igång med tvätten. Skulle egentligen behöva städa men jag orkar fan inte . Så himla tråkigt . Men har ju tid i helgen också .
ojoj nu har jag glömt bort att tvätten var klar för ett bra tag sen. Jag måste kila , vi hörs :)

Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback