Varför lär man sig aldrig?

I morse vaknade jag upp med världens bakfylla. Mådde rent ut sagt piss. Linda var här vid halv 9 tiden och hämtade mig och när jag vaknade var jag fortfarande full.
Hade i varje fall en trevlig kväll som började hemma hos Johan med maja , alex och Niklas. Spelade rockband och hade trevligt. Senare for vi vidare till Glenn. Drack lite öl, dansade och surrade. Gick upp på olearys och drack tequila (stavas?) , och mintu. Riktigt gott , eller ja , för stunden i allafall.
åkte hem och man kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade idag iallafall.Uscha. Så i morse sa jag samma sak som nog dom flesta säger när dom vaknar upp dagen efter , nä nu ska jag fan inte dricka nå mer. Jo , säkert syrran.

Dagen har spenderats med världens bästa vän på hundutställning. Och keaton gick det bra för. Så himla fina rottisar där . Men elton är förjävla fin när man har sett en hel bunt andra .
Efter utställningen for vi till willys och inhandlade kött o grejer till middagen som bestog av plankstek . Riktigt lyckat blev det . Bara det att karlarna höll på att hungra ihjäl. Men tillslut så blev det klart.

Nu ropar linda i hallen att vi ska  ut med hundarna så det är vell bara att lyda då. Hehe , ha en fortsatt trevlig kväll.
Och förresten idag firar jag och min fina älskling hela 5 år tillsammans. Tack för allt älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback