det gör ont överallt

Jag har ont i hela kroppen. Ont under ena bröstet , ont i huvudet. Alldeles yr och konstig. Jag vågar inte röra huvudet fort för då kanske ja svimmar. Úndrar om det är förkylningen som spökar.
Äntligen fredag i morgon , blir bara en lugn kväll i morgon iallafall och lördagen är fortfarande oklar , jag hatar när det är struligt .

Måste få avreagera mig på två saker. För det första , DU ELLER NI som ringer från skyddat nummer till niklas var och varannan dag . Som bara håller käften när man svarar. Lägg av med det.
Sen du som lämnar ut posten , var enda jäkla dag får vi käringas post . Det är ju lite skillnad på förnamn . Bara för att det är samma efternamn betyder inte det att vi ska ha varandras post. Lär dig läsa eller byt jobb
.

Sådär , känner mig lite lugnare nu iallafall. Ska se klart lyxfällan nu. Jag fattar mig inte på folk , tänker dom inte längre än vad nästan räcker . Nä man drar på sig mer o mer till man tillslut står i världens djupaste grop , det spelar lixom ingen roll vad du gör så är du alltid kvar där. Sen att man ens tänker på att skaffa eget företag när ens egen ekonomi är körd totalt i botten.
Nä man har tur att man är så smart som man är och inte drar på sig en massa avbetalningar. Vi köper saker när vi har råd med det. Appropå det köpte vi nya xbox häromdagen och guitar hero . Vi har spelat som nå dårar hela veckan. Det är som en drog.
Nä sluta surra EMELIE. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback