Det känns som om någon kört över mig med en lastbil

Kroppen känns helt mörbultad. Hängig o slut. Förkyld o lite bakis. Usch .Så med andra ord har det varit en rätt så lugn dag. Linda var här förut med Sol evelin , och vilken söt liten tjej. Liten , rund o go. Och glad hela tiden.Vissa stunder ville man bara äta upp na. Dom for hem vid 16 tiden och då gick vi över till mormor o morfar på middag , riktigt smaskens var det.

Igår hade vi en trevlig kväll  ialla fall som började hos maja , där vi spelade world tour , drack vin o myste. For vidare till jerry där vi satt en stund. Linda o Joel kom förbi så vi fortsatte kvällen med dom. Eller jag med linda o niklas med joel.
Efter vi hade släppt av Niklas o Joel hos Fralle for jag och L till stan på max. Pratade om allt mellan himmel o jord. Lyssnade på musik o bara myste i bilen.
Jag är så glad som har en så bra vän som henne.  Tack för att du alltid är världens bästa vän.

Eftersom niklas var sjuk förra helgen utnyttjade ju han det , självklart ska jag ta igen det nu . Jag ska ha te , näsdukar , dricka , nässpray och en massa andra saker bara för att han ska få igen ;) Men som sagt , det är ju alltid värre när killar är sjuka , eller ?

Hare bra!
Niklas <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Puss på dig Gumman!

2009-01-24 @ 21:24:59
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback