Fredagens klädsel+ett av veckans fynd

Trevlig kväll , jo men visst. Sitter o snorar som en idiot och känner mig helt jäkla slut i kroppen. Hoppas att jag inte får någon feber så jag åtminstone orkar jobba i veckan.
Kom iallafall hem för en stund sedan. For in på willys och handlade till veckans middagar. Vi fick härma brunne o lina , göra en vecko matsedel. Det funkar inte annars att storhandla och bara packa in mer o mer i frysen. För kommer inte vi på någon mat struntar vi i det och äter ute. Vi kan inte hålla på så. Dels blir det ju ganska dyrt att bara handla o handla , när vi ändå för mestadels äter borta eller skräp mat.
Vi började med det förra veckan och det kändes så himla skönt att bara  veta vad man skulle göra för mat efter jobbet. Så i morgon blir det  spagetti o köttfärssås till middag , smaskens.

La in några bilder. Några dåliga på fredags tråkiga outfit + min nya söta lilla väska som passade perfekt till mitt nya linne.




Linne - ginatricot 49:-
Jeans-ginatricot , fyndade dom i somras på rean , tror dom gick på 99:-
Och jackan ser ni där bredvid :P hehe. Stadium är den från


Brukar aldrig se sådär tråkig ut på en fredag , och hål på ena hälen såg jag nu
att jag hade , haha.



Skorna är från skopunkten , 249:-
Väskan är från gina tricot för endas 49:-


Nu är jag sugen på nyponsoppa och choklad. Köpte en massa på willys.
Vi hörs i morgon , kanske är lite piggare då.
Godnatt!

Niklas<3


Kommentarer
Postat av: bettan

vad fin du var i fredags. det där med nyponsoppa och choklad lät gott. varför ringde du inte mig(hihi)

2009-01-26 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback