Fredags mys

Gokväll .
Har ni haft en trevlig fredagskväll ? . Det har vi i allafall. Maja o Alex kom vid sju så då skuttade jag o maja bort på macken , köpte karra , popcorn o en stor fet iskall cola. Det finns faktiskt inge godare än cola. Nåja , vi såg på lets dance sen for jag o maja in till timrå o snackade med jerry o grabbarna som var hemma hos glenn. Niklas o alex vägrade följa med så vi tog bilen o brummade iväg själv. Vart bara där en stund så vi for till mormor o morfar , plockade upp elton och for hem. Maja o alex for för en stund sen så vi ska snart hoppa i säng o mysa till tvn i sovrummet.

i morgon tänkte vi äta frukost på IKEA med maja o alex. Riktigt bra frukost för endast en guld tia. Då ingår även kaffe och riktigt mysigt är det med.
Nä nu ska ja mysa till tvn och sen slå igen min två blågrågröna? ögon , haha jag vet faktiskt inte vad jag har för färg , ibland känns dom mer blå , ibland mer blå grå och vissa gånger ser det ut som att dom är mer åt det gröna hållet , konstigt är det i allafall.

Vi hörs i morgon , godnatt!


Jag och världens finaste älskling firar hela 5 år tillsammans den 21/2-09. Då
har vi även varit förlovade i 2 år och sambos i lite mer än 2 år. Fytusan vad tiden går fort.
Men han är fortfarande världens bästa sambo o fästman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback