Har ni sett mitt nya namn?

haha nu såg jag att linda hade stavat fel på mitt efternamn , vilket jag inte har sett tidigare.
Kanske jag som inte kan läsa riktigt eller så saknas kanske glasögon?.

Har jobbat idag o det gick somvanligt bra. Jag trivs så himla bra där.
Åkte hem o lagade mat och efter det satte vi igång tvätten.
Niklas han har ju försvunnit till garaget o skotern så det blir vell jag som får tvätta klart allt.
Var ju tänkt att maja o alex skulle komma förbi men eftersom alex blir så himla allergisk  här så är vi ju tvungna att lämna bort elton när dom ska komma hit. Men ikväll verkar det inte finnas några sugna hundvakter ;) , antingen är dom sjuk eller så har dom en massa folk hemma , hehe. Ja vi får se hur det blir , finns ju fler dagar på den här veckan också.
Nu måste ja koka en kopp te för min hals känns som sandpapper typ.

Jajuste , jag lovade er bilder på sakerna som ja fyndade häromdagen men då det inte finns några batterin i kameran(somvanligt) och mobil kameran fungerar bara när den vill så har det inte blivit några bilder än. men ja ska se vad jag kan ordna innan kvällens slut.
Vi kanske hörs senare

Kommentarer
Postat av: bettan

ha ha nu var du lustig va hihi

2009-01-21 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback