Någon annan som är besatt av Guitar hero?

Vi har spelat guitar hero hela kvällen . Druckit lite vin och haft det mysigt.
Men jag gav upp spelandet en stund. Jag känner mig helt yr nu och fingrarna känns som att dom är förlamade.
Samtidigt känns det som att jag vilken sekund som helst skulle kunna slänga gitarr jäkeln i väggen när det går åt helvete för mig. Det är verkligen som en drog. När jag testade spelet för första gången för 1 år sen tyckte jag att det bara var skit men nu kan jag inte ens slita mig i från det.


I morgon på morgon ville maja ha sällskap in till birsta , och det tackar man ju knappast nej till. Niklas säger att birsta är som en drog för mig. Oftast kommer jag hem med något nytt. Men hör o häpna , inte en endaste pryl följde med mig hem häromkvällen. Vi åkte nämligen hem med proppfulla magar efter en fika på charm med Maja o Alex.
Niklas däremot köpte en billabong keps , skit fin. Han passar verkligen i keps min karl,

Vi hörs i morgon för nu ska jag försöka slita nikke från spelet och få han att se en film istället.
Godnatt!



Titta snyggingen för ca 6 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback