Två fynd rikare

Hallå allesammans!
Har ni haft en bra dag ? . Själv har jag jobbat och haft en rolig dag somvanligt.
Efter jobbet for vi hem o lagade mat , kycklingcurry o ris. Efter det såg ja i elgigantens reklam blad att dom hade en billig digitalkamera. Drog med oss maja o alex o for in. Men sämre service o hjälp får man ju leta efter alltså.
Och sen kan man inte ens slå på kamerorna och testknäppa , nä då får man köpa med sig kameran hem o testa hemma och tar den värdelösa bilder får man lämna tillbaka den. Men hallå , jag vägrar köpa en kamera som jag inte får testa . Så vi for på Media markt i stället. Hittade några bra men så hittade vi systemkameror med. Vill så gärna ha en sån så undra om det inte får bli en sån istället. Men men.
For på birsta city för att endast gå på kicks. Ja man vet ju hur det blir med det. Tog en fika på charm och sen var ju jag o maja bara tvungna att gå in på gina. Vi fyndade iallafall .
Maja , hittade en jacka o en tröja o jag hittade en kuvertväska typ o en klänning. Endast 99kr för båda sakerna.

Knäpper bilder på de i morgon för nu ska ja bädda sängen , fylla upp hundmat , släcka o plocka undan sen slänga mig i sängen o se på tv där med babe. Vi hörs i morgon!


Niklas <3




En gammal bild jag hittade.


Kommentarer
Postat av: bettan

klänningen och väskan var jättefin. tänkte de kan du ju ha på berts fest (hihi ).vad fin du var på kortet.

2009-01-20 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback