Åh äntligen!

Varenda gång jag försöker skriva ett inlägg hänger sig allt och det försvinner . Har hänt flera gånger nu på sista tiden , därför har jag tröttnat på att ens försöka skriva.
Slänger in ett litet inlägg , kanske det funkar för en gångsskull,


I allafall så har både jag och älsklingen semester nu. Det känns så himla skönt faktiskt. Har lite planerat faktiskt.
*I slutet av v29 drar vi till åselemarknad och har skoj
* Min moster kommer hem från Göteborg . Så middag och en massa trevligt blir det med dom ena veckan . 
* I veckan åker nog jag och älsklingen i väg på en liten tripp. Hade tänkt ullared först men nu är allt så stressigt med hundvakt och sådant så det får bli lite längre fram . Men somsagt inget bestämt än
* Ska hyra vattenskoter igen och ha skit kul
* Festa och ha kul .


Finns en hel del annat vi vill göra med , men vi får se hur det blir . Tiden räcker inte till allt.
Ska  mumsa i mig en daim nu och sen ska vi bort till Linda o Joel och grilla i kväll. Supermysigt och gott!


 lägger upp några bilder från gatufesten här någon dag . Vart typ 4 bilder tror ja :P , Men det är ju någon i allafall!

Hare bra !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 18:32:54
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback