Åsele 2009

Kvällen igår var riktigt rolig . Åt god mat , hade världens bästa väder , dansade och var onyktra ;) . Hehe .
Även marknan idag var riktigt mysig , varmt och skönt var det också. Det kan nog inte bli så mycket bättre .


Lägger in bilder från åsele när linda lagt in dom på datorn .
Tack för en mysig kväll och dag .
Nu ska jag hoppa i säng och sova . Är riktigt trött efter nattens bravader . Fick inte sova värst mycket , kändes som vi skulle frysa ihjäl , måste ju varit minusgrader ute . Och när vi väl somnade i morse vart det världens bastu så vi var tvugna att kliva upp . Riktigt skönt faktiskt med tanke på att vi hann med en hel del idag.


Just de , var hos linda och joel ikväll och såg film , 7 pounds . Det är en utav dom bästa filmerna jag någonsin sett och jag skulle kunna se den ännu fler gånger . Riktigt sorglig , så mina kinder hade nästan blivit som russin när filmen var slut . Hehe .


Godnatt!

Lägger in två bilder från förra årets åsele så länge


Bilden på Joel o Niklas är från första kvällen förra året i åsele 
Och den på mig och Linda är tagen precis innan vi skulle fara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback