Åsele marknad 2009

Godmorgon.
Idag är det mycket som ska göras .


*Måste städa hela lägenheten
*Packa till åsele
*Handla mat
*fara på bolaget
*Springa med all återvinning
*Leta reda på sovsäckar , madrasser mm.
*Tvätta alla sängkläder och slänga i nytt i sängen


Ser kanske inte mycket ut för världen men det kommer ta ett bra tag  i allafall . Så snart måste jag sätta igång om jag ska hinna med mig .
Vi åker  iallafall till åsele i morgon bitti och kommer hem söndag kväll. Linda är lika taggad som alltid när vi ska i väg . Det blir nog en kanon tripp tror jag .


Var förresten på bilbingo igår kväll . Vi var så nära allihopa , niklas var 1 ynka nummer ifrån att vinna 1200 . Han skulle ha nr8 men det blev nr9 . Snacka om frustrerande.
Men Johan vann tillslut storkovan på hela 70kr , heheh . Alltid något i allafall.


Har en hel del bilder också eftersom jag varit duktig och tagit med mig kameran . Men som sagt så har jag ju strulat bort kabeln och den måste först komma till rätta innan jag kan visa några bilder . hehe .


Min bäbis är de finaste och goaste som finns i hela världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback