Det dummaste jag hört på länge

Satt precis och läste på aftonbladet att Reinfeldt inte får någon förtur till vaccin mot svininfluensan. Och varför i hela helvete ska han ha förtur ? . Det var fan det dummaste jag har hört på länge .
Han är inte ett jävla dugg mer värd än någon annan . Gud vad irriterad jag blev nu . Det är precis som att man är guld värd om man heter Reinfeldt och alla andra är bara skit värda ? .


_______________________________________________________________________________________________


Vi har varit på bilbingo ikväll med Johan och Evelina (syster och hennes pojkvän). Hade tyvärr inte samma tur som förra veckan men roligt och många skratt blev det iallafall. Och när det var slut skyndade vi oss därifrån , haha bara det att Johan glömde sina kryckor kvar på backen . Dom tog så mkt plats att han la ut dom på backen . Vi fick oss i allafall ett gott skratt.


Har inte hänt så jätte  mycket mer idag . Skjutsa Johan på sjukhuset för han skulle byta gips och när han inte kan köra bil själv rycker ju vi in som taxichafförer , snäll som vi är . Och när vi ändå var uppe så tidigt i morse passade vi på att käka frukost på donken , mums!


Håller på att invänta paradise hotel som börjar 00.40 . Synd att det är så sent så i morgon lär man ju vara helt död igen . Måste nämligen upp halv 7 för att vara i stan 7 och besikta bilen , usch! . Men då har man ju hela dagen framför sig sedan , bara det att jag inte vet vad jag ska hitta på . Johan och Niklas ska åka och fiska hos johans mamma o pappa .
Kanske följer med Hanna till birsta . Men det märker vi i morgon .


Godnatt

Bjuder på en göllig bild på mina älsklingar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback