?

har flängt runt överallt i dag känns det som . Linda plockade upp mig förut och med sig hade hon Jenny och Sandra . Så vi for in till birsta och gick där en stund . Sen in på IKEA , bolaget , arken , willys och  granngården . Var helt slut när vi for hem . Satt inte hemma allt för länge innan maja kom och plockade upp mig .
Först for vi upp till mamma o pappa , lämnade spånbalen som jag köpt åt dom . Sen vidare till majas mamma och efter det for vi bort till Linda o Joel . Surrade med dom ett tag och nu sitter jag återigen hemma .


Har även varit ute och kutat med Elton på lägdan . Man ser verkligen hur lycklig han blir utav att springa helt lös . Vilket han inte allt för ofta får göra här hemma hos oss med tanke på motorvägen . Men nu har en blivit en riktigt duktig "liten" ponke , hehe . Han lyssnar klockrent och ser han att jag kommer för långt bort så stannar han eller kommer tillbaka .
Världens goaste bäbis.


Nu ska jag fortsätta hungra ihjäl och vara snäll att vänta på min kära sambo som ännu inte kommit hem . Herregud vad länge han varit o fiskat . Han vart helt paff själv förut när jag ringde och sa att kl var 20.00 . hehe .


Kanske även blir en sväng förbi åhlund om vi orkar . Eller så blir det kanske en sväng förbi Linda o Joel .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback