Fredag

Är precis nyduschad och nu sitter jag och lyssnar på musik. Mysigt att lyssna på musik när man är själv .
Niklas har ju somsagt åkt med Johan till johans föräldrar för att fiska . Och dom är nog inte hemma förän i kväll någongång så nu måste jag försöka sysselsätta mig med något . Vette fan vad bara ? .

Och i morse vaknade vi av att pappa stog utanför vårat fönster och pratade med oss . Haha vad knäpp han är .
Men tur var var det att han väckte oss iallafall . Vi som skulle vara i stan 7 i morse , men när pappa väckte oss var kl 08.30 så det blev snabba puckar , haha så jävla typiskt oss . Men det gick bra i allafall och nu är bilen besiktad o klar.
Efter  besiktningen for jag och älsklingen på macken , köpte frukost och åt det i bilen när vi for hem.

Nu återstår att se vad jag ska göra av den här dagen . Nu ringde Linda så ska prata med henne .
Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback