Glad att jag har dig

Onsdag redan i morgon . Och jobbet har ju gått mycket lättare än vad jag trodde . Jag som hade föreställt mig att jag skulle vara så deppig hela veckan , men inte då .
Det har gått som en dans på rosor . Dock väldigt lugnt men det kan vi behöva innan allt drar igång igen .


Igår kväll for jag och älsklingen ut på oxviken . Väldigt mysigt att bara gå runt där . Och fint kvällsväder var det också .
Efter det köpte vi godis och for hem , myste framför tvn innan vi hoppa raka vägen i säng .
Och nu har vi nästan nyss klivit innanför dörren . Har varit hemma hos maja och alex , snacka skit och drucke kaffe .
Jag och maja är lik på så många sätt o vis . Är glad att jag har henne att prata med vissa gånger . Även fast vi ryker i hop ibland så har vi oftast samma syn på saker och ting. Är glad för att jag har dig vännen även fast jag inte säger det så ofta . TTYS , haha .


Älskar dig baby ;)










Elton älskar "mammas" nya kuddar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback