Hotell frukost och tvspel

Fastnade framför tvn i natt , paradise hotel är ju så bra . Jag älskar sånna serier , om ändå Bigbrother kunde börja igen .
När jag bodde hemma hos mamma och pappa hade vi kanalen där man kunde se BB dygnet runt . Bara det att man låg vaken hela nätterna .
Vilket resulterar i att man blir helt död på mornarna , så som jag var i morse när vi skulle kliva upp . Men upp  kom jag tillslut . Och frukosten var så god . Vi åt så vi höll på att sprängas . Träffade även Raz , är så roligt att träffa henne . Den enda jag saknar från scandic .

Niklas sitter och spelar , kanske inte kan förvänta sig något annat heller när spelet är nytt :P . Bara det att man fastnar ju så lätt och timmarna bara flyger iväg.
Men om 1 timme ska vi hämta Johan i stan . Stackarn har ju brytit benet och kan inte köra bil eller något så han får ju åka buss överallt . Tur att han ska ta bort det snart .

Nu är det min tur ;) , haha .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback