Skit väder

Ja inte har det varit många bra soldagar under denna semester . Och nu börjar den sakta men säkert ta slut . Lite tråkigt , hade gärna varit ledig en vecka till efter den här . Men tur att jobbet drar igång ganska lugnt .


I morse for jag upp till mamma och hälsade på . Min moster är hemma från göteborg och även hon var uppe hos mamma så vi fikade och surrade om allt mellan himmel och jord .
Efter det for jag hem och då var niklas så uttåkad så vi for till birsta och köpte ett nytt xbox spel. Typ det enda vi gjort idag är att spela . Men skönt när det ändå bara är skit väder ute.


Men i morgon hoppas ja på fin väder när vi ska ut på holmö och äta . Mormor och morfar bjuder och allt som allt blir vi 13 st .
Mamma , pappa , Mikaela , Evelina , Johan , jag , Niklas , min moster och hennes man + mina kusiner . Och så mormor och morfar då .Blir riktigt mysigt , och ännu mysigare om det är fin väder .


Nu äre min tur att spela , är faktiskt riktigt bra på det här spelet om jag får säga det själv , haha .
Linda slutar vid 21 så då åker vi nog bort till dom och myser .
Är så glad att vi har dom , dom ställer alltid upp . Spelar absolut ingen roll vad det är .
Tack för allt ni gör

Vi är som en enda stor och go familj , hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback