Bra för hud och exem!

Klockan är: 23.14
Piercingar: Öronen och naveln
Längd: 168/69
Skostorlek:  37
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
Tycker andra att du är attraktiv: klart dom gör
Dricker du: det händer
Använder du droger: aldrig någonsin
Snusar du: Nepp
Vilket shampoo använder du: Elvital
Vad är du rädd för: sjukdommar
Gillar du att tvätta: njaee
Gillar du Berg-och-Dalbana: ååh , älskar att åka karruseller

SENASTE
Film du hyrde: what happends in reno eller något sånt
Film du köpte: inte den blekaste
Låten du lyssnade på: Kings of leon-sex on fire
Låten du hade på hjärnan: den ovanför
Låten du laddade ner: kommer inte ihåg
Personen du ringde sist: Niklas
Tv program du tittade på: våra bästa år i morse
Personen du tänkte på: Niklas


FAVORIT
Mat: älskar all sorts mat
Låt/artist: Lyssnar på nästan allt
Sak att göra: mycket de
Kläder: jeans och linne
Film: seven pounds
Bil: audi eller passat

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke: aa
Gråtit över en flicka: aa
Ljugit för någon: ja

ANTAL
Gånger du varit kär: några gånger , men nu är det på riktigt ;)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger när ja fyllt år
Ärr du har på kroppen: på knäna och nått på armen när ja brände mig på jobbet

VAD/VILKET
Ska bli skoj: att åka utomlands
Ska inte bli skoj: att sluta semestern
Sparar du till: utlandsresan
väntar du på: 20 års dagen
Som gäller: ?
Dagens dryck: kaffe och trocca

SENASTE

Personen du fick mail av: facebook, haha
Personen du fick brev av: lönebesked , så mitt jobb
Personen du fick sms av: Maja
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i tisdags
Saken du köpte: Prydnads kuddar till sängen
Var det kul: haha jarå
 
Hur tidigt stiger upp: det beror helt på
Gillar du att slåss: på skoj
Vad ska du göra ikväll: kvällen är snart slut , men middag med älsklingen blir det nog
Är du seriös: ja när det gäller
Vad är du allergisk mot: vissa katter
Var har du ont: överallt känns det som :P
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: ja mot en vägg
Favorit serie: paradise hotel elle våra bästa år
Håkan Hellström eller The Ark: tycker inte om nån utav dom men måste ja välja blir det the ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars winnerbäck
salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: arå
Är du glad nu: Ja :D
Var du glad igår: ¨har varit glad hela semestern ;)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: music
Stockholm är: underbart
Göteborg är: mysigt
Kan du sjunga: jag är en riktig begåvning ska ni veta , haha
Mer värt än guld: Niklas , vänner o familj
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: det är många
klockan nu: 23.26


I brist på annat bjuder jag på en otroligt underhållande lista , mm eller hur . Men vad ska man göra när man är utråkad as hell . Usch , skulle aldrig palla att bo helt själv . Jag blir galen när jag inte kan prata med någon här hemma .
Men som tur är var älsklingen påväg hem , skulle sitta fint med middag . Klockan är ju bara halv 12 men ändå.
Nä , ska servera min underbara jycke klass . Han är helt överlycklig  över den maten , så nu blir det bara sån hädanefter . Mycket bättre enligt mig då man redan sett tydlig skillnad på päls och hull och då har vi bara gett honom det den här veckan.Den är även bra för hundar som har problem med hud och exem . Perfekt för våran lilla bäbis som råkar ut på fukt exem precis hela tiden.


Vi hörs i morgon när jag vaknat till liv . Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback