Helgens bravader

Hej på er. Ett tag sen eller ? . Helgen är iallafall slut och i morgon är det måndag igen . Bara att räkna ner veckorna nu till semestern . Men är det sånt här pissväder ute vet ja inte vad jag tar mig till. Sista minuten resa eller något kanske ;) .
I allafall , i helgen har jag hunnit med

*Kalas med smörgåstårta hos maja
*Fest hos jerry i fredas
*Druckit en massa öl , txakoli , mouserande jordgubbsvin och en massa annat gott
*Varit ute på krogen i går
*Blivit tokig på alla idioter som finns ute i stan
*Dansat som en galning ;)
*Haft deep talk med maja
*Ätit pizza som en tok , spy le nu
*Träffat en massa roligt folk
*Städat och donat lite grann här hemma
* Stukat stortån som är helt blå . Slagit halvt sönder den andra tån. Lite smått handikappad just nu
*Haft det mysigt med älsklingen
*Hälsat på mormor o morfar
mm


Kommentarer
Postat av: bettan

oj, det var en givande helg. synd att du gjort illa tåna bara. blir lite orolig när jag läser om deep-talking .Inget speciellt på gång hoppas jag.

2009-06-15 @ 15:24:52
Postat av: bettan

oj, det var en givande helg. synd att du gjort illa tåna bara. blir lite orolig när jag läser om deep-talking .Inget speciellt på gång hoppas jag.

2009-06-15 @ 15:25:33
Postat av: bettan

oj det var en givande helg Synd att du gjort illa tåna bara. Jag blir lite orolig när du haft deep-talking med maja inget speciellt på gång hoppas jag.

2009-06-15 @ 15:27:10
Postat av: Anonym

oj det var en givande helg Synd att du gjort illa tåna bara. Jag blir lite orolig när du haft deep-talking med maja inget speciellt på gång hoppas jag.

2009-06-15 @ 15:27:41
Postat av: jenny

undra om min mamma har problem med datorn? eller vad tror du? ;)

2009-06-17 @ 15:22:19
URL: http://jennyibangling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jadu jenny , det verkar inte bättre ;) haha. Och bettan , du behöver inte oroa dig ;)

2009-06-17 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback