09.30

Morrn morrn.
Helt otroligt att jag börjat vakna vid den här tiden . Annars har jag sovit bort hela dagarna.
Om en liten stund ska jag dra fram dammsugaren och dra av lite här hemma , efter det ska jag duka fram frukost åt mig och älsklingen. Men han sover fortfarande och han får göra det en stund till också.

Igår hade vi myskväll här hemma. Vi köpte en svin tung karra påse och dricka , tittade på melodifestivalen och några filmer sen begav vi oss till sängen för att fortsätta se filmen men där tvärslocknade jag och vi 4 tiden i morse vaknade jag av att tvn var på fortfarande och älsklingen hade somnat. Vi glömmer alltid bort att ställa in den där insomningstimern.

dags att sätta igång om man inte vill städa hela dagen vill säga. Efter frukosten ska jag försöka få älsklingen till att vi ska åka nån stans . Eller bara göra nån ting. Vi hörs senare!



Haha , muppbild!


Kommentarer
Postat av: bettan

oj vad morgonpigg du är glöm inte midaggen kl 3

2009-03-08 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback