Är det inte underbart att bara vara?

Jag älskar att bara ligga i sängen , lyssna på musik och drömma mig bort. Det är precis vad jag gör just nu. Det är så himla mysigt att bara få vara. Älsklingen ligger i soffan i tv rummet och ser tv. Han vill inte ha mig därinne när jag ska lyssna på musik , hihi.
Om en stund kommer Linda o Joel hit. Medans jag och Linda åker till stallet får grabbarna roa sig själva.
Det är sån himla tur att niklas o joel kommer så bra överens , hur skulle det annars funka när Linda är min bästa vän ? . Jag måste träffa henne minst nån dag i veckan annars känns det tomt.

Åååh , vad musik är härligt. Jag ska fortsätta mysa och lyssna på musik för mig själv så hörs vi senare.
Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback