Bild inlägg

Hej.
Hoppas allt är bra med er. Själv känner jag mig helt slut ikroppen,. Hade en sån himla huvudvärk i morse när jag vaknade , väldigt konstigt eftersom jag bara drack 6 öl i går hos jerry. Jo just de , vi var på fest igår hos jerry. Hade somvanligt roligt. vid halv 1 tiden gick jag , niklas och Linda hem för dom andra skulle på krogen , vi var inte så värst sugna på det . Kom hem och la oss i sängen , såg lite tv och pratade . Linda ringde och beställde med chilicheese från några som var i stan så vi käkade dom i sängen innan vi somnade. Var somsagt ganska trångt att ligga tre stycken i sängen men det gick bra ändå.

Idag har jag spenderat hela dagen med världens bästa vän. Vi har varit uppe hos mamma o pappa med hundarna . Släppte dom ute ett bra tag och fasiken vad dom busade. Det är så roligt att dom går så bra ihop. Bara det att elton har börjat vakta keaton för andra hundar. Ja dom är roliga dom små liven . Elton ligger helt utslagen just nu i hallen , vilket inte är så konstigt när dom härjat precis hela dagen .

Någon som ser timrå matchen? . Iallafall så är ja så jäkla less nu att det blev mål för hv efter många om o men. Så nu väntar förlängning , får se om vi vågar sen eller om vi skiter i det. Är så  nyfiken samtidigt . Jag hoppas verkligen på timrå så dom får slå ut dom där dryga jävlarna!

Här kommer lite bilder både från festen och dagen idag. Vi hörs senare !


I badrummet medans vi fixade oss


Även den här , haha . Ganska rolig bild. Linda sjunger .


Linda och glenne.

Älskling


Jag älskar dig!

____________________________________________________________________________________________
Bilder på hundarna idag






Fler bilder från gårdagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback