Det går mer och mer utför för varje år

Melodifestivalen blir bara sämre o sämre för varje år tycker jag . Just nu sitter jag och irriterar mig på snällasnälla , caroline af ugglas låt och på programledaren som är så fruktansvärt tråkig. Skämtar till det då o då med sina helt värdelösa skämt som gör att man blir så otroligt less på denna jäkla kvinna. Guud , jag vet inte vad jag är på för humör idag. Känt mig irriterad hela dagen på allt o inget. Kanske är för att den speciella veckan är på g :P

Älsklingen tjajar på mig hela tiden nu att han vill ha datorn , han har nämligen tröttnat på melodifestivalen och vem har inte det? . Vi hörs senare!



Sådär såg jag ut i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback