Det här har jag på mig idag

Söndagen börjar lida mot sitt slut. Så i morgon är det måndag och ny vecka med nya tag.
Idag har vi iallafall hunnit med en hel del. Jag drog mig ur sängen vid 08.40 , pigg för ovanlighetens skull.
Började tokstäda överallt , dammsög , dammtorkade , torkade golven , bytte till nya gardiner i tv rummet , som vart riktigt bra. städade i badrummet , väggar och allt. Plockade undan och sen rensade vi i skåpet iköket så nu är det ordning och reda.
Efter en kopp kaffe skjutsade vi Johan och Evelina in till stan och sen for vi vidare mot birsta. Fyndade en everst jacka , en lika dan som jag hade men den var så otroligt sliten så det fick bli en ny. Tänkte köpa en ny före jul men tur var det vell att jag väntade tills nu för den kostade endast 600 kr , nedsatt från 1299kr. Ett riktigt fynd .
På ikea köpte vi en ny golvlampa till tv rummet , en "pappers" lampa . Jag är tokkär i dom så nu har vi två i tvrummet , en i ena hörnet och en bakom soffan sen har vi en i sovrummet också.
Sen blev det några små saker också och lite mer ljus.

Vi var även upp till Jenny och kollade på tinka , marias nya häst och vilken snygging. Ståtlig och fin.
Efter det for vi hem och lagade middag som bestog av kottletter , stekt pära och beasås , vart riktigt smaskens.

Det är lite av vad som hänt idag , nu ska jag fortsätta se på herren på täppan och bara njuta av kvällen som är kvar. Vi hörs i morgon efter jobbet.
Godnatt!

Niklas <3

Visar vad jag haft på mig idag , lite dålig bild men det får ni ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback