Happy face!

Tjollahopp!
Min dag har varit fylld av lycka. I morse erbjöd Daniel mig en anställning , vart självklart överlycklig . SKulle nog har börjat grina om han sa att han inte kunde ha kvar mig. Jag trivs så fruktansvärt bra där. Och jag känner fortfarande av lyckorus i kroppen.Så dagen kunde ju inte ha börjat bättre. Så nu får vi bara hoppas på att niklas har lika tur . Skulle vara så roligt för han och hinna åka åtminstone en helg på nya skotern.
Han for för en stund sen så han är nog inte hemma förän i kväll nångång. Men det gör inte så mkt , han får vara där så länge han vill så han får till allt. Och jag ska ändå bort till bettan på ljusparty så jag dör nog inte.
Och egentligen borde ja börja städa här hemma . Men jag orkar inte idag , jag vill bara sitta här i soffan och invänta att klockan ska bli 19.30.
Jag ska rå om mig själv en stund och bara lyssna på musik.
Hare!


En gammal bild på mig och hanna. Hoppas du inte misstycker
för att jag la ut den :) . Puss påre!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo de är väl bara o ta nya tag :P så nytt försök till veckan :) Men vad roligt att du fått anställning gumman :D Grattis :D

själv letar man fortfarande efter jobb :P

Sköt om dig! Puss

2009-03-25 @ 19:51:17
URL: http://liindaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback