Idag ställs kl fram 1 timme

Godmorgon.
Pigg som vanligt , kanske beror på att Linda ringde och väckte mig också. Men det gör inget för klockan är ju 9 nu fast hon egentligen bara är 8. För ni har vell inte glömt att ställa fram klockan 1 timme ?
Idag blir det nog en skotertur när Linda har slutat . Ingen lång sådan och sen får vi ju se vilka som har lust också.
Iallafall , lite om helgen

Fredag - Jag stannade i birsta med maja och Jenny. Blev där några timmar sen for vi till Linda och hämtade henne . Hon följde med oss hem och sen for niklas , jag och Linda in till birsta och käkade. sällan va ?.
Efter middan skjutsade vi hem linda och for hem och bänkade oss i soffan. Niklas skjutsade lite folk sen låg vi bara o mös framför tvn. Riktigt skönt med sånna kvällar när man bara får vara. Vart en tidig kväll .

Lördag- Jag och maja åkte med alex in till birsta . strosade runt och hittade några fina saker. Gick över på Ikea . Maja handlade nästintill upp varenda pryl där , hihi. Käkade lunch och hade det trevligt.
Vid 14 tiden kände vi oss nöjd och ville hem. Det var fan svårare att fixa skjuts från birsta än skjuts från krogen.
Men tillslut kom Byppa och hämtade oss i världens minsta bil , såg ganska skojigt ut när maja proppade in alla sina saker. Men väldigt snällt av markus som plockade upp oss. Tack!
Så nästa gång åker vi nog inte utan bil till birsta.
For hem en stund sen for vi bort till maja och alex. Jag hjälpte maja med gardiner och sånt så hon skulle få lite ordning.
Var där nån timme sen for vi hem och niklas lagade mat åt mig och maja . Vart supergott , tack älkling.
Efter middag och lite slappande här hemma for vi bort till maja och alex och sen vidare på fest hos jerry. Jag drack inte eftersom jag fortfarande äter pencelin så bilen fick följa med bort.Skönt för då slapp vi gå hem i natt.
När vi väl kom hem runt 2 så gjorde niklas "kvällsfika" eller kanske nattmacka! , hehe. Sen slocknade vi i sängen på en gång.
Jag glömde säga att vi var i birsta 2 gånger igår , hehe.

Och Söndagen har ju precis börjat så vi får se vart den leder oss. Blir det inge skoter får vi hitta på nå annat skoj .
Vi hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback