Jag längtar!

Hej hopp.
Nyss hemkommen från en skön prommenad , välbehövd om inte annat.
Stannade på macken påväg hem och köpte lite gott så ska snart sätta på kaffe o njuuta.

Var på ikea igår , ovanligt va ? . haha fick med oss lite fint hem , bla en dörr matta , ljus , stenar och en stor glas vas elle vad man säger. Tog en fika med Maja och sen for vi hem. Har lovat att följa med dom nästa helg när dom ska inhandla allt till lägenheten och vad gör man inte för att vara snäll ;). Kanske vi kan passa på att köpa med oss tapeter och färg hem . Ja det blir nog en heldag på ikea och bygg varuhus , kanske tillomed måste börja med en frukost i restaurangen ;) haha. Den som lever får se.

Förövrigt har jag så fruktansvärt ont i ansiktet , har fått sår i ena mungipan , helt utorkad i pannan och inte nog med det har det ploppat upp finnar här och var. Dags att sluta med allt onödigt kanske?

Nu längtar jag efter en varm  o god kopp kaffe. mums vad gott!
Vi hörs senare :)



Börjar man inte längta efter riktig vår nu , och ännu mer till sommaren ?
Det är ju underbart väder på dagarna . Solen som värmer och asfalten som sakta
men säkert börjar kika fram. Åhh vad jag längtar till sommaren nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback