Japp!

Sådär , nu är 1av5 arbetsdagar avklarade. Och på fredag börjar jag kl 10 . För på torsdag kväll ska vi fira svärfar som  fyller 50 år. Hade tänkt att vara ledig först men det går lika bra att börja kl 10 tycker jag.
Iallafall så har dagen flytit på bra , lite segt under lunchen bara eftersom det bara var 233 gäster idag och i vanliga fall har vi mer :) så lite folk för ovanligthetens skull.
Magen kurrar som fan så jag ska fortsätta med middagen som idag består av potatisbullar och bacon. Hualigen vad gott , jag älskar potatis bullar och som tur är gör niklas det med. Om jag ändå kunde få han att tycka om fiskbullar också som är svingott.
Vi hörs sen!

Och du Linda , jag har pratat med Niklas , vi kommer bort efter middagen på en kopp;)
Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback