Livet är inte lätt just nu

Just nu har jag grymt svårt att hålla bilen kvar på parkeringen. Jag är så sjukt birsta sugen. Jag har inte varit där på hela veckan vilket är väldigt konstigt. Jag som annars är där nästintill varje dag. Suck , jag känner mig nästan grinfärdig .
Och smärtan i ryggen , benen och magen verkar kommit för att stanna. Den vägrar försvinna. Vill bara ta en ipren och slippa smärtan men jag får ju inte eftersom jag äter medecin. Suck igen.
Och som vanligt klagar jag , haha gör jag något annat i den här bloggen?.

Verkar som maja är lika birsta sugen som mig ;) hon skulle hem nu och se om hon fått pengar så skulle vi sällskapa dit in ;) , jippi!
Och föresten , min röda pärla är åter igen i min ägo . Åtminstone i 2 veckor till. Hihi.

Åh grymt sugen på kaffe vart jag nu också. Det sa farbro doktorn att jag skulle dra ner på ifall jag har något med gallan , men hur ska det gå ? . Jag dricker ju kaffe dagarna i ända på jobbet och på kvällarna hemma blir det alltid någon kopp. Nä livet är inte lätt just nu.
Kanske lika bra att jag går och lägger mig och sover tills älsklingen kommer hem. Skulle dock vara ganska skönt.
Vi hörs senare.
Hare!


Sugen på vin vart jag med , men det får ju vänta i 2 veckor till . Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback