Matt

Här sitter jag i min ensamhet , eller ja Elton är ju hemma :) . Tur att jag har någon som vaktar mig , hehe.
Är nästan hemkommen från bettan. Handlade 4 olika dofter , eller jag och niklas syster ska dela på två olika så vi får av båda sorterna . Vart så svårt att bestämma sig tillslut så vi gjorde så istället. Vart lite över 250 kr för mig men samtidigt får man mycket för pengarna då ljusen brinner mkt längre än tex vanliga ikea ljus.
Så inte så farligt om man tänker efter och man eldar ju inte doftljus varenda gång som man tänder så dom räcker ju ett tag också.

Känner mig fortfarande helt matt i kroppen och värk . Men hoppas att det går över så småning om. Har ju bara ätit medecin i 2 dagar så det är ju en hel del kvar.
Nu ska jag fortsätta surra med sickan , var ju ett tag sen :)  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback