Mexicana

Älsklingen sprang precis iväg för att hämta pizzorna vi har beställt , för mig blev det en mexicana med massa vitlök och jalapeno på . Niklas beställlde primavera. Gott skare bli iallafall.
Efter maten måste vi åka och fixa lite grejer  , det är  så mkt i min hjärna just nu och det är ju inte allt för lätt heller när man har guldfisk minne som jag. Efter det ska jag hälpa min kära svärmor och göra smörgås tårta , vad gör  man inte för dom man älskar ;) . Hon ställer alltid upp för oss så nu är det min tur att ställa upp för henne.
Vi har aldrig tackat henne nog heller för allting hon gör. Märks det att jag har världens bästa svärmor? , hon är faktiskt som min egen mamma .

Time to eat , mums vad gott det ska bli.
Vi hörs senare ;)


Kommentarer
Postat av: svärmor

tack för alla snälla ord om mig. Jag måste passa på att tacka för all hjälp vi fått med kalaset utan dig ha jag inta hunnit med allt tusen tack puss och kram du är bäst

2009-03-07 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback