SUCK!

Suck , söndag igen. Det betyder ju att det är måndag i morgon och ny vecka. Men bara måndan är gjord går ju veckan i super snabb takt. Lördan till helgen är redan planerad , blir en hel dag i birsta på IKEA med maja o alex.
Sen i veckan ska jag på vårdcentralen , hoppas verkligen att dom hittar felet på mig då jag mått illa och haft magont ganska länge , nu har det börjat i ryggen och spridit sig till benen . Jag känner mig helt slö o trött i kroppen ,
Om jag känner mig så här nu hur känner man sig då när man är 80 ? .
Var in på willys förut men vi kunde lika gärna ha struntat idet , bara för att det är söndag finns det tammefan ingenting där , helt otroligt. Då kan man ju lika gärna stänga igen på söndagar , eller hur ? . Så vi kom ju inte hem med värst mkt varor så nu måste vi in dit igen efter jobbet i morgon. Jag som hatar att handla efter jobbet , man är ju inte hemma förän vid 17 tiden och middagen har man ju inte fått i sig förän vid 18.00.Sen är ju helt plötsligt hela dagen slut och man kan lika gärna bädda ner sig i sängen. Nä nu blev det mycket klagande från min sida.

Vi ska se klart wipeout sen bädda ner oss i sängen o mysa till beck. Att man aldrig blir trött på dom filmerna . Även fast man sett alla så kommer man ändå inte ihåg vad som händer. Iallafall inte jag men iochförsig så har ju jag guldfisk minne , det kanske beror på det .
Vi hörs i morgon , godnatt!

Ett helt år har sprungit iväg . Tyckte det var vi som stog där med mössorna
och glasen i högsta hugg nyss. Det känns helt sjukt egentligen att tiden gått
så otroligt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback