Timrå!

Niklas gick precis ut på kvällsrundan med elton och jag sitter fortfarande här och häckar , hehe.
Vi for aldrig till stallet ikväll utan vi tar det i morgon istället  medans det fortfarande är ljust , så om du läser Jenny(törnberg) så vet du varför jag inte har hört av mig ;) Ringer dig i morgon när vi varit där.
Kollade precis resultatet för timrå och det står 1-1 , hoppas verkligen på vinst .
Och förut när vi tittade på aftonbladet stog det nå tjaffs om timrås förra match. Men herregud , äre bara för att det går bra för timrå som dom klankar ner ? . Tycker alltid att dom bara surrar en massa dynga om timrå ? . Kan det aldrig få gå bra för dom ? . Nä då är det nån hockey fantast som ska sitta och snacka en massa dynga och komma på en massa skit efter dom har vunnit.

Nu ska jag ta och bädda till sängen , mamma skrattar alltid åt mig när jag säger det . Hon undrar varför vi bäddar sängen innan vi ska sova. Men detta beror på att varken jag eller niklas har tid eller ork på morron. Och jag vägrar att lägga mig i en säng när lakanen ligger mer på golvet än i sängen. Och det värsta jag vet är när täcket åkt ut lite ur påslakanet så att det bara är sladder upptill.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Emelie så gör jag o simon med ;P bäddar innan man ska sova ;P orkar fan inte ofta när man just klivit upp :P hehe och de blev VINST :D så braaa ;D

2009-03-11 @ 22:50:13
URL: http://liindaaj.blogg.se/
Postat av: Linda

TACK :D Ja jätte kul, men känns jobbigt att jag inte får köra själv än :P

2009-03-14 @ 10:38:08
URL: http://liindaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback