Vad är felet ?

Morrn morrn. Vaknade för ungefär en timme sedan , väckte elton och så gick vi våran morgon prommis runt sörberge.
Och sen hamnade jag här . Jag borde egentligen gå och fixa till mig själv eftersom linda o joel kommer hit vid 11 och  då ska vi vidare mot motormässan. Är ju så när man har motorintresserade karlar ;) hehe inte för att det gör mig och Linda något .

Till veckan ska jag in på vårdcentralen , Då mitt magont började för ca 2 veckor sedan och fortfarande inte försvunnit börjar jag blir ganska orolig. Men dock tror jag att det är blåskatarr elle nå liknande. Men jobbigt är det iallafall och jag tänker inte ge mig förän dom kollat igenom mig riktigt och gett mig ett svar på vad det kan vara .

Aja nog om det , för klockan börjar dra iväg nu och ska jag hinna är det lika bra att göra slag i saken.
Hare bra !

_______________________________________________________________________________________________

Det här inlägget skulle ha publicerats i
morse men som alla vet är blogg helt cp. Går ju inte en enda dag utan att den är felfri.
Iallafall så  har vi nyss vaknat till liv.
Efter motormässan for vi in till stan och åt och efter det blev alla så trött så vi var tvungna att fara hem o vila.
Lite senare kommer linda o joel hit o hämtar oss.
Vi ska till dom ikväll o dricka lite gott o mysa bara. Får se vart kvällen tar oss senare.
Vi hörs i morgon för förmodligen blir det nog inge mer skrivet här ikväll :) , vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback