choklad !!!

När det börjar bli sommar och underbara kvällar ute gör man allt för att inte sitta hemma. Därav den superdåliga uppdateringen i bloggen.

Helgen är ju återigen över , som alla andra helger. Hade det riktigt roligt i helgen . Åt god mat , var på crousingen , träffade en hel del människor mm.
Sen firade vi mormor som fyllde år i söndas , världens bästa mormor . Grattis!.


Igår var vi borta hos maja o alex, drack kaffe o fikade samtidigt som vi skvallrade och snacka skit. Vilket vi är duktiga på, hehe. Och ikväll har vi varit uppe hos mamma o pappa. Även linda kom upp så vi släppte hundarna och så tog jag o linda fyrhjulingen ut i skogen . Fan va  vi skratta. O guppigt värre kan man nog säga att det var .
Jag hann även fånga min syster på bild när hon gjorde en volt på studsmattan och landade på backen i stället för där hon skulle. Var ju meningen att ja skulle knäppa på volten , men i stället knäppte ja henne i luften flygandes . Haha såg ju ganska roligt ut . Bara det att jag vart livrädd att hon gjorde illa sig , ickesanicke hon låg där o skrattade åt det hela hon.

Nu ska jag dricka te , och maja ;) vet du . Jag har choklad hemma , en hel daim . Hihi ;) sicken tur va . Du får allt nöja dig med oboy medans jag smaskar på min underbara STORA chokladbit . MUMS!!!!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback