Good times

Efter morgondagens arbetspass är det äntligen helg. Kommer bli en super skön dag i morgon. Vi ska bara ha städdag . Vilket vi egentligen skulle haft på fredag men tusen gånger bättre att ha det i morgon i stället så man får lite längre helg.
Vi ska börja vid 9 och köra till 12 . Vilket jag inte direkt grinar över. Skönt att få det extra rent och verkligen hinna göra riktigt , det hinner man ju inte annars när man har flera hundra lunchgäster.


Så ikväll får vi se vad som händer . Är så sugen på vin så jag tror jag dör. Maja , har du vin hemma ;)?.
Men det blir nog en tidig kväll trots allt. Ska kliva upp lite tidigare i morgon  , fika och dona lite här hemma.
Niklas den lilla grisen vart ledig hela veckan. Dom skulle egentligen jobbat fredag dom med. Det måste verkligen brunnit för chefen hans. Konstigare människa får man leta efter alltså.


Nu ska jag höra med niklas vad vi ska göra för kul. Har ingen större lust att bara sitta hemma o halvsova.
Jag börjar ju trots allt 1 timme senare i morgon , så något roligt finns det säkert att göra :)

Hare bra




Vad avundsjuk jag är på alla som får ta studenten i år . Allting med den dagen
är det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Det är verkligen en tid att minnas .
Speciellt den sista terminen i 3an. Allt med spanien , klassfesterna , och vännerna.
Ta vara på den dagen . Den kommer aldrig igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback