Hellre dubbla priset

Sitter och kollar igenom en massa gamla bilder. Hittade en uppsjö av bilder på Zeke. Vårat lilla hjärta.
Jag känner mig bara ledsen när jag tittar på han. Samtidigt blir jag så förbannad på kärringen vi köpte honom av . Hon visste gott och väl att han var svårt sjuk . Det finns inte i min värld hur man någonsin kan vara elaka mot djur.  Något allvarligt fel måste det vara . 


Men vi har lärt oss av misstaget . Jag kommer aldrig köpa  en hund utan stamtavla . Jag betalar hellre dubbla priset från en kennel  där man vet att människor är noga med djur. Det finns så många oseriösa i denna värld. Som bara är ute efter pengar .
Nu säger inte jag att alla är oseriösa . Utan det finns många som är noga med djur även om man inte köper från en kennel. Men har man en gång råkat ut för något sånt här litar man inte på vem som helst och man är väldigt försiktig.






Zeke hann inte ens bli ett halvår . Stackars lilla bäbis.



Kommentarer
Postat av: Linda

Naaaw så sööt han var :( så hemskt när de blir så, att dom inte blir nå gammal :( hade en också som knappt blev 6 mån :( inge kul .

Puss

2009-05-24 @ 21:25:06
URL: http://liindaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback