Love!

Världens skönaste dag är äntligen här. Så ikväll får vi se vad som händer. Tror det blir en riktig myskväll med hyrfilm , gotta och en massa kärlek.

Känner mig lite lycklig just nu . Jag har funderat på att tattuera mig länge men aldrig hittat den rätta. Jag tänker absolut inte göra något ja känner för ena dagen och mer än allt vill ta bort dagen efter. Men nu har jag legat vaken några nätter och jag tror faktiskt att ja känner mig rätt så säker på vad ja ska göra . Blir en liten enkel första gången . Jag väntar även på att ja ska hitta den perfekta texten att skriva i nacken. Den dyker upp då den gör det . Så äre.
Nu vill inte ja sitta inne längre o slänga bort den här underbara fredagen . Så jag och älsklingen ska åka o käka någonstans nu och sen hyra någon bra film .

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback