spyan i halsen

Jag dämpade suget rejält med en halv 200g marabou chokladkaka , apelsinkrokant + en bit socker kaka och 3 koppar kaffe. Nu känner jag mig spyfärdig i stället.

Funderar på om jag ska ta mig en riktigt lång kvälls prommenad men klockan har ju dragit iväg så mkt så det får nog bara bli en kortare ikväll . Det är ju snart dags att bädda ner sig och sova. Tycker man knappt hinner komma hem från jobbet så ska man sova o upp igen. Är inte morgon pigg för 5 öre på veckorna men på helgerna vaknar jag kl 8 av mig själv , när man ändå får sova.


Vi hörs i morgon . Kanske maja har hämtat sin kamera hos mamma sin så kan jag lägga ut några bilder från sista april , dom få som blev .
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback