Trötter

Funderar starkt på att  gå och lägga mig men innan tänkte ja bara slänga in ett inlägg.


Tidigare idag var vi på Aarons dop. Riktigt fint och sol fick vi tillslut också. Lite jobbigt att det skulle blåsa så mycket bara. Vi fikade och hade det mysigt . Sen for vi till sörberge , plockade upp maja och så for vi in till stan och käka middag på alex jobb. Mumma.
For hem en snabbis , sen vidare till linda o Joel . Har nästan nyss kommit hem. Riktigt rolig o mysig kväll. Har skrattat som nå galningar hela kvällen . Men det värsta var ändå när jag o Linda satt ute på ballkongen. Vissa stunder skrattade vi så mycket och jag knappt kunde andas.


Färgade föresten håret igår. Maja som hjälpte mig , och nöjd blev jag. Vart lite ljusare , precis som jag ville . Så nu hoppas ja på att solen bleker det lite extra så ska jag göra en omgång slingor . Det är fint att vara lite ljusare mot sommaren.


Time for bed. Vi hörs!

Bilder från dopet kommer . Och ni , vilken flopp för sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback