En helt underbar helg!

Alltid så svårt att veta vad man ska skriva .Ibland hittar man lixom inte orden och man struntar helt enkelt i att ens försöka skriva ett inlägg. Ska åtminstonde sammanfatta helgen så ni får se allt skoj vi haft för oss.


Torsdag , sista apri spenderades med maja och alex. Först grillade vi och åt och drack en massa gott. Sen efter maten for vi upp till mille. Umgicks med lite folk sen tog  vi en prommenad ner till sörberge hem till maja och alex. Surrade en stund innan vi begav oss hemöver.


På fredag hjälpte vi mamma och pappa med en hel del hemma hos dom . Niklas , pappa, johan och evelina krattade medans jag hjälpte mamma att putsa fönster , dammsuga , torka golvet  , torka av möbler och göra fint ute på altanen. Då mamma är gipsad hela vänster handen så tyckte jag så synd om henne . Hon blev i allafall superglad för att jag fixade allt åt henne. Senare på kvällen blev det grillbuffe nere på golfen med en massa folk , bla maja o alex. Hade det super trevligt . Drack den godaste irish coffeen någonsin . Vid 21 tiden for vi hem till majas mamma. Spelade spel , lyssnade på musik och snackade dynga. En kanontrevlig och mysig kväll.


Lördag var vi uppe hos mamma o pappa halva dagen då niklas skulle byta något på bilen. När han väl var klar for vi och inhandlade middagen som vi skulle äta hos majas mamma innan parken. For hem och fixade oss innan det var dags för förfest hemma hos majas mamma. Vi var ett helt gäng och hade skit kul .
När klockan började närma sig tio började vi prommenera bort mot bergeforsparken.
Väldigt mycke folk där , iochförsig var hälften över 50. Jag , niklas , maja och alex dansade så fötterna blödde på oss . Iallafall mina och majas . Så när sista danserna började var vi helt enkelt tvungna att ta av oss skorna då fötterna hade fått lida ganska bra av "sky" höga klackar. Efter 1 nångång begav vi oss in till subway , käkade och så skulle vi på efterfest  . Bara det att någon hade fått isig lite för mycket så vi for hem o sov i stället , vem det var håller vi tyst om , hehe. Halv 3 inatt slog vi igen ögonen.


Sen har vi bara söndagen kvar. Bakis och ofräscha gick vi och mötte upp maja och alex på ica. Gick ner till böle skola och kollade på loppisen. Gick vidare till jenny först och hälsade på sen vidare till rickard. Satt ute där ett bra tag innan vi drog oss hemöver och drack kaffe.
Och nu har vi precis kommit hem från timrå . Var och käkade kinabuffe med maja och alex. Och är det sant att ett gott skratt förlänger livet lär vi få ett otroligt långt liv. Vi skrattade så mycket allihopa så tårarna sprutade tillslut.


Så slutligen . Tack för en helt underbar och rolig helg maja och alex!+ alla andra .
Nu vill älsklingen ha dricka , lika bra att han passar på . Han dricker det bara på helgerna nu . Och förresten går niklas träning skit bra . Han är riktigt duktig om jag får säga det själv och ska jag vara ärlig trodde jag bara att han skulle klara det en dag. Han är så duktig min älskling.
Nu är ni uppdaterade . Hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback